Andas ut lite grann

Äntligen känns det lite bättre igen. Gud så skönt. Amanda och Lena åkte precis hem. De har legat/suttit med mig på sjukhuset hela dagen idag, och sedan här hemma ända tills nu då Andreas och Pia kom hem. Det har varit så himla mycket tårar och ångest på sjukhuset nu i dagarna. Man har kännt sig som en enda stor magnet för problem och krävande lösningar. Inte det minsta kul kan jag tala om. 
 
Droppen tickar på här över mig nu och jag ska nog se på film. Alla de julklappar som fanns under granen till mig har jag öppnat och där fanns en hel del fint :-) 
 
Imorgon är det fredag. Allt jag önskar mig imorgon är att det ska få vara problemfritt. Då är jag nöjd! 
 
Dan före doppardan förra året befann vi oss här, västkusten i Florida. Andras, Pia, David och jag. Och ja, det var allt bra härligt det. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0