Äntligen

En bra dag. Hihi. Det började dock med att jag sov riktigt dåligt inatt, men sedan kom min vän Helena hit innan hemsjukvården åkte iväg. Vi låg i min säng och pratade om allt mellan himmel och jord kan man säga. Man mår alltid så bra efter att ha spenderat lite tid ihop med henne. 
 
Efter lunch kom Maja hit också och vi låg också bara i min säng och kollade lite på film.Ja, ni märker ju. Ligga i sängen är ju det enda jag kan göra just nu kan man säga. Men det får helt enkelt funka ändå. Maja var här till fyra och efter det lyckades jag få i mig fyra hela pepparkakor utan att må dåligt efteråt, hihi. 
 
Idag har varit en bra dag känner jag. I och för sig är klockan bara fem på eftermiddagen, men hittills dårå. Hemsjukvården har inte krånglat, jag har vart relativt smärtfri och haft två underbara saknade tjejer hos mig på en och samma dag. Sedan kan jag ju inte säga annat än att dom där pepparkakorna satt riktigt fint asså. Åh så gott!
 
Nu håller vi bara alla tummar för att det får fortsätta såhär. Slippa må illa, slippa ha märkvärdigt ont, ha tillräckligt med energi för att kunna prata med någon. Det är väl inte så mycket begärt?
 
Ännu en bild ifrån USA. Här på Seaworld i Florida. Jag står bland massa okända människor vid kanten till delfinernas pool. De simmade ofta förbi precis vid kanten där så att man kunde klappa på dom och ha sig. Lite kul. Det var en bra dag!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0