Sömnlös

Jag har mått väldigt dåligt idag. Haft ont, mått illa och varit väldigt trött hela dagen. Sovit till och från också vilket antagligen är anledningen till att jag har lite svårt för att göra det just nu, närmare tre på natten. 
 
Kikki och Dijana kom inte idag, vi kände att det bara skulle bli stressigt och jag var ju ändå så trött. De kommer kanske förbi en sväng imorgon/idag istället innan dem åker tillbaka hem. Sedan vill jag upp till Ubbhult några timmar. Vara hemma hos Amanda lite. Hoppas jag orkar. 
 
Jag har kollat på tre filmer idag och två längre tv-program på svt- och tv4 play... Galet. Men vad ska jag göra då? 
Nu ska jag i alla fall stänga ner datorn och försöka somna om igen. Hoppas jag lyckas, många filer på tankebanan som är igång nu känner jag. Godnatt!
 
Hejsan vinterland. Denna bilden tog jag på nyårsafton 2010. Det var en riktigt fin dag nere på Oxsjön med skridskor, ishockey, varm choklad och korvgrillning hela dagen ihop med stora Ubbhultsgänget. Hoppas både jul och nyår detta året kan få lika fina dagar, med snö och sol och allt. Vore mysigt. Än finns det hopp om den saken i alla fall! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0