Sista söndagen på året!

Tid... Helt galet vad konstigt det där är egentligen. Det kan gå så fort, men samtidigt hur långsamt som helst.

Jag är så himla trött! Men skönt är i alla fall att jag fick i mig lite näring inatt. 600-700 kcal bara i och för sig, men det är ju bättre än inget alls som det var igår.

Idag kommer far min och hälsar på vid ett-tiden. Sedan kommer Amanda och Ada i eftermiddag och stannar förmodligen resten av dagen.

Nu ska jag försöka ladda batterierna en stund till så jag orkar vara vaken sen!

Mörkt och tyst och skönt.. Godnatt för en stund till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0