Dåliga tider

Ibland är det skit. Simple as that. Jag spyr blod dagligen, trycker på min morfinpump så ofta det går nästan, slangen med påsen från vänstra lungan slutar inte fyllas med vätska, jag har någon infektion och går på
antibiotika.

Egentligen skulle min nästa cellgiftsbehandling börja idag, men jag är i för dåligt skick för det just nu.

Jag sover nästan alla dygnets timmar och min cancerläkare har flera gånger det sista sagt att mitt tillstånd är allvarligt. Känns ju kanoners.

Men i alla fall. Jag har fått mängder med meddelanden av olika slag. Och det är helt enkelt så att jag inte har någon energi till att svara just nu. I hope you understand.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0