Here we go again

Jag är inlagd igen. Och här får jag stanna resten av denna vecka och hela nästa vecka också. Jag har spytt mer blod och haft ett otroligt snabbt dunkande hjärta, ständigt illamående och massa saker.

Jag har röntgat lungorna och det visade sig att jag har lite vätska i ena lungan, samt i hjärtsäcken. Sedan har jag gjort EKG av hjärtat som visat att jag har rejäl hjärtklappning och sen också ultraljud av hjärtat för att kolla om det är
farligt. Men enligt hjärtdoktorn är den vätskan inget som påverkar mitt hjärtas funktion och så. Så det är väl bra.

Sedan har jag hög feber, och infektion någonstans i kroppen så jag går på antibiotika. Läkarna håller på att diskutera eventuella justeringar bland min mediciner så att jag kan slippa må illa hela tiden och lite annat sånt.

Detta är varför jag inte är aktiv på bloggen. Har lite annat att lägga fokus på så att säga.

Kram.



Kommentarer
Anonym

Skulle du inte kunna berätta lite om hur du upptäckte din cancer?

Svar: 'vad nyfiken du gör mig, vem kan du vara? Men jodå, jag kan dra den historien en dag här snart. Håll dig uppdaterad på bloggen bara så ska vi få se! Hehe.
Dijana Draganovic

2013-01-05 @ 12:45:19
Lena R.

Skickar varmaste styrkekramarna till Dig Dijana! Tänker så otroligt mycket på Dig, hoppas Du på något sätt kan känna detta.
Du är STARK, det vet vi!!!

Svar: Kram tillbaka bästa gudfaster! Uppskattar hela familjens stöd jättemycket! Cheasecaken vi åt hos er senast var gudomligt god för övrigt... Kram!
Dijana Draganovic

2013-01-05 @ 18:25:51
Antonija

:-( Hoppas det vänder snart.Kram!!

Svar: Ja... Håll tummarna.
Dijana Draganovic

2013-01-06 @ 11:23:34
Mia Johansson

Hej Dijana, jag läser din blogg och tänker mycket på dig. Hoppas att allt ordnar sig för dig. Det verkar som om du är väldigt stark. Styrkekramar till dig.

Hälsningar Mia (Ubbhult)

Svar: Hejsan Mia, det var inte igår! Ja det ända som finns att göra i mitt läge är att kämpa på. Kram tillbaka.
Dijana Draganovic

2013-01-08 @ 15:39:18
Linda

Tänker på dig! <3 och ge Thomas en kram! Hoppas vi ses snart

Svar: Hehe, han skickar en gosig kram tillbaka :) <3
Dijana Draganovic

2013-01-08 @ 21:30:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0