Trötta förberedelser

Det var en mysig pratstund med pappa jag hade. Jag sov nästan ända fram tills han kom där vid ett-tiden. Sedan var han kvar här till efter hemsjukvården åkt och mina tjejer kom.

De hade köpt godis och partyhattar och tagit med sig mängder av flummiga kläder vi ska roa oss i imorgon. En hel del spel också.

Sedan planerade vi för- huvud- och efterrätt. De åkte iväg och handlade medan hemsjukvården var här på kvällen.

Åh vad mina tjejer är bra. Här ligger jag och skrattar så tårarna sprutar åt allt vi ska syssla med imorgon som vi testar nu!

Nog ska naglarna vara fina på nyårsafton också, en självklarhet! Mina och Adas är redan fixade så vi fick i uppdrag att måla var sin hand på vår hästtjej :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0