Dan före doppardan

Tänk att det är julafton imorgon.. Har väldigt svårt att få in det i huvet! Det känns verkligen inte så. Tänk att jag om fem dagar varit inlagd på sjukhus till och från i fyra månaders tid. Alltså sedan slutet av sommaren så har alla mina dagar mest bestått av sängliggande och isolering.

Jag visste inte när hösten var på väg och det började bli kallt, när löven ändrade färg. Det berättade Amanda för mig med dagarna som kom. Samma sak när frosten kom.. Första snön var ju inte så värst länge sedan så det missade jag inte i alla fall!

Jag säger ju det, livet har tryckt på paus-knappen medans klockan tickar utanför mitt rum liksom. Men men!

Hoppas det kommer snöa idag så morgondagen blir fin.. Jag drömde inatt att det skulle regna och åska och vara nio plusgrader på julafton :-(

På tal om jul, här är en tidig julklapp jag fick ifrån Pias föräldrar för några dagar sedan. Älskar converse så jag blev jätteglad för t-shirten :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0