Lördag lördag vad har du att erbjuda?

Lika alert som en död fisk, typ. Men min avdelning på sjukhuset har med budbil skickat hit några näringspåsar så jag ska få en påkopplad nu klockan två när hemsjukvården kommer!

Så blir det en ny för kvällen sedan. Vi får hoppas att jag blir lite piggare av det. Är ju totalt energilös just nu.

Jag sov dåligt inatt igen, och vaknade sju imorse av att jag mådde illa på grund av pepparkakorna jag åt igår... Inte bra. Magen är alltså inte redo än! Får vänta några dagar till med att stoppa i mig något.

Det är först nu illamåendet börjar avta. Vilket är väldigt skönt eftersom teta Blanka, tetak Franjo och Melissa är här på besök. De åker nog snart dock för de ska hinna upp till min morbror Stefan i Stenungsund en sväng också innan Melissas plan åker tillbaka till Kroatien ikväll.

När dem åkt vet jag inte vad som hända skall. Amanda kanske dyker upp. Vi behöver planera nyår känner jag. Oavsett vilket ligger jag ju orörlig här. Får se om jag hittar någon bra film att glo på en stund, om jag kan lyckas utan att somna i detta tillståndet vill säga. Haha.

Lillplutten och jag på nyårsafton 2010.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0