Mysigt värre

Ligger i soffan hos Amanda med hela familjen, tända ljus, fruktsallad, gott skratt och allting. Jag fick en julklapp från Amandas morbror Lars innan också. En bok som heter "Skriv din bok och sälj den!"... Helt perfekt ju! Hehe. Det enda som stör kvällen är att jag har jätteont i magen.. Men jaja.

Kikki och Dijana hann komma förbi en stund innan, var så kul att se dem. Det började toksnöa då med och gör fortfarande! I normala fall tar det typ 25 minuter att köra mellan Amanda och mig men vi åker nog nästan en timme innan jag måste vara hemma för medicineringen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0