Omläggningar och sånt

Lika sliten som "vanligt". Jag har mått illa varje dag nu sedan julafton... Så tråkigt. Imorgon ska jag till sjukhuset på grund av operationssåret jag har på magen. Det ska rengöras och pillas på en del kan man säga..

.. Sedan är det bara en vecka kvar tills helvetet kommer på besök igen. Nästa behandling alltså. Jag är rätt säker på att det inte kommer gå lika bra som sist. Jag menar, jag mår ju illa som det är UTAN cellgifter nu för tiden och får ångest bara av att vara på sjukhus UTAN cellgifter... Vågar knappt tänka på det alltså. Usch och fy.

Idag har det varit film som vanligt. Alla mina plåster och infarter och sår har lagts om och tvättats och jag har inte rört mig ur fläcken. Jag längtar tills om tre veckor ungefär. När jag gått igenom två behandlingar till. Då är det förhoppningsvis lite bättre igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0