Amanda och jag

När jag bläddrar igenom inläggen märker jag att jag nämner henne i princip hela tiden haha. Men vad ska jag göra då. Hon är ju en såpass stor del av mitt liv. Och tänk om alla fick ha en Amanda i sina liv... Då hade allt världen varit en bra plats :)

Min statistik här på bloggen visar en tydlig kurva uppåt den senaste veckan.. Hmm. Undrar vad det beror på. Om det bara har med operationen att göra eller om fler fått reda på att bloggen finns helt enkelt. Roligt i alla fall!

Imorgon måste jag för övrigt upp och stå för första gången. Ser inte fram emot det. Rätt rädd att det kommer göra ont.. Men jaja. Vi får hoppas på det bästa bara. Dagens framsteg är att jag kunnat röra på mina ben och kliat mig lite på ryggen. Alltid något?

Nu ska min syster och jag fortsätta mysa framför teven tills vi somnar, jag väljer att ignorera magsmärtor och elände. Ha en bra kväll gott folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0