Bra bra

Jag var uppe och gick i korridoren igår. Och smärtan i operationssåret blir lättare och lättare att hantera. Nu kan jag nästan sätta mig upp på egen hand!

Amanda, jag och Lena spelade Yatzy innan lunch och satt och pratade bara. Pappa kom, dem åkte och vi har kollat på en film. Det har varit jättefint väder idag men så himla trist att det redan börjat bli mörkt.

Jag faktiskt en halv potatis och lite sås till lunch idag. Ska nog be pappa springa ner till kiosken och köpa något om någon timme också... Men bara kanske!

Vi har inte lagt om mitt sår än.. Undrar när det blir av. Vill inte haha. Imorgon ska vi stänga av min morfinpump, på söndag handlar det bara om att känna efter hur allt känns med andra mediciner osv och målet är att få åka hem på måndag! Hoppas hoppas hoppas!

Här har ni en saffransskorpa. Jag vann en påse sånna på julmarknaden i Ubbhult för ett tag sedan. Gottigott. Kanske får bli en saffransbulle jag ber pappa om sedan. Hehe.



Kommentarer
Anonym

Hoppas du kunde unna dig nåt gott saffrans lussekatt eller något annat gott....fint att läsa det du skriver.....få se om du är kvar på måndag, jag tittar upp och kollar.....kram till dig från Nina

2012-12-14 @ 18:53:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0