Första dagen på sista veckan

Vad glad jag är! Var lite orolig att min sista vecka skulle börja med sura miner. Men mina favoritsköterskor kom hit i morse. Dessutom fixade vi CVK:n! Och sedan tittade jag ut genom fönstret... Hej vackra vinterland:)

Detta är min sista vecka och jag har bara en enda uppgift: njuta.
Jag sitter nu med god mini-frukost på övervåningen och tänkte kolla på de tre första avsnitten av julkalendern!

Sedan blir det ju möte med narkosläkaren men det ska nog gå bra.

Jag har massor av planer i veckan men den känns ändå ganska lugn hittills. På lördag planerar Amanda, Ada och jag att ha en riktig heldag fylld med grejer. Det ska bli toppen, att spendera min sista heldag med mina favoriter.

Men nu ska här mysas vidare! Jag har varit kass på att uppdatera morgon-inlägget de senaste dagarna. Men men. Vi hörs sen!

Älskar vintern... Så länge den håller sig såhär vill säga! Slask och blött går fet-bort. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0