Kärleksfull fredagskväll

Det var en sån fin kväll. Pustervik skulle ta in max 700 personer men jag undrar om det inte var fler där alltså... Inträdet var 200 kr och alla pengar går oavkortat till ung cancers verksamhet. Dessutom såldes en hel del armband, t-tröjor, kepsar och tygpåsar. Ni kan ju tänka er själva hur mycket pengar vi fick in på kvällen. Alla artiser var ju där gratis också.
 
Fantastiska människor, så glada och fina... Det var riktigt roligt alltså! Artisterna var grymma också. Och där fanns en vägg där det stod "Innan jag dör ska jag", och så kunde man skriva. Maja och jag kom rätt tidigt och då fanns det gott om utrymme kvar att skriva, men när jag tog kortet som finns här nedanför vart det svårt att skriva till något mer! 
 
Något mer som var bra är att natt-personalen kom och utförde sin uppgift helt utan krångel. Så somnade jag klockan tre. Nöjd tjej. 
 
3 meter bred, 2 meter hög. Så mycket plats fanns det, och allt var fyllt med text som på bilden. Maja skrev "Springa igen!" och jag skrev "Kunna äta gourmét-middag". Det var någon som hade skrivit "Bli frisk"... Det fanns många ord på den väggen som satte sig i hjärtat och hjärnan på mig kan man säga.
 
Denna fina loggan fick vi alla som kom dit. Den fanns på affischerna om kvällens fest. Har satt den på min jacka!
 
Jätteduktiga Dennis Camitz. Rysningar kan man säga. Andra som spelade var Navid & Gudarna, DJ Promoe och Isak Strand VS Toe. Har nästan aldrig hört någon utav dem tidigare, men det kommer jag helt klart göra framöver!
 
Det var svårt att lyckas med bilder eftersom det var så mörkt. Fotograferna som var på plats tog kort på mig och Maja också. Vi ska hålla utkik efter dem på facebook här i dagarna. Dyker de upp så lägger jag upp dom här också! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0