Leva livet

Vilken underbar dag. Solen skiner, tio minus, frost överallt.

Pia, Andreas och jag tog en promenad i skogen här bakom huset i 1.5 timme, riktigt skönt var det. Nu ligger jag och vilar några timmar tror jag. Det har stått en hel del på schemat det sista och det är dags att ta igen en del.

Som jag skrev igår anses jag vara För aktiv ibland. Men är det så konstigt att jag är det egentligen? Jag är ju livrädd. Det fattar väl vem som helst. Klart jag vill njuta så intensivt det bara går nu fram tills på söndag eftermiddag nästa vecka.

Klockan fem kommer Amandas familj och plockar upp mig, sedan åker vi på släktkalas. Det är alltid så mycket gott att äta på dem kalasen. Får plocka på mig pyttelite av allt så jag orkar! Taktik kallas det förstår ni, asbra. Haha.

Tre bilder från promenaden. Riktigt härligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0