Lycka en fredag

Vi somnade inte förrän två inatt. Hemsjukvården kom klockan sex och efter det var det fix som gällde innan jag åkte till skolan!

Jag har en sån go klass. När vi satt där i klassrummet och fika så kom det helt plötsligt fram en present från klassen till mig. En nalle som heter Tomas. Han är min nya maskot och jag älskar honom redan! Med Tomas kom ett kort med lite fakta om Tomas och en bild på klassen. Dessutom fick jag ett fint armband som bidragit till barncancerfonden. Jag blev så himla glad.

Sedan vart det årets julkonsert i teatern och efter det åkte jag i min rullstol ihop med fem tappra assistenter bort till stationen och vi tog pendeln hem till Lindome. Mysfika hemma hos min granne Nelly ihop med några av mina fina klasstjejer och klockan två gick jag hem för medicinerna. Full rulle!

Trött var jag när jag kom hem. Och efter att hemsjukvården åkt kom Amanda, Ada, Markus och Pontus hem till mig och vi sitter just nu och har julklappsutdelning och ska sedan mysa med ännu mer gottigt. Underbara fredag!



Kommentarer
Anonym

Underbart....vilken härlig dag gläds med dig.....underbara goa du......hälsa Amanda....kram Nina

2012-12-21 @ 22:43:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0