Nu blir det fest!

Here we go again. Haha. Märkligt det där. Ibland känns det som att jag ränner runt mer än vad en frisk människa gör. Det kanske låter som att jag har FÖR mycket myror i brallan.Men jag vill verkligen leva och njuta och ta alla tillfällen som jag orkar och kan i akt. Snart väntar en stor operation som kommer förändra hela mitt liv. Jag har ingen aning om vad jag ska vänta mig. Ingen aning om hur det kommer kännas efteråt eller hur lång tid det tar tills jag kan "leva" igen liksom. Så nu jävlar! :)
 
Nu ska jag till Mathilda! Förfest där med mina goa klasstjejer! Sedan ska vi ut och dansa på krogen i Göteborg. Hihi. Hoppss natt-besöket blir lika smidigt som igår. Och hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagskväll!
 
Nöjd med håret idag blev jag!! Färdigsminkad och allt. Väntar bara på att droppen ska gå klart så jag kan byta om och ge mig av. Taggar med lite musik. Och så ett vackert litet tillgjort leende på det. Kan väl knappast bli bättre va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0