Och så blev det kvällen

Lena, pappa, Amanda och jag hade mysfika med lussebullar. Sedan lyckades jag sitta upp på sängkanten utan problem en rätt lång stund, skönt!

Amanda ligger och sover nu. Jag kollar på House. Kommer antagligen inte kunna sova sen heller. Syrran ska upp och iväg jättetidigt imorgon och far kommer direkt efter det.

Så har vi det där mötet klockan tio.
Det där mötet. Ja. Det avgörande lilla samtalet.

På tal om blåbär! Jag är sjuuukt sugen på mat just nu. Typ Andreas hemmagjorda köttbullar med lingonsylt, pommes och rödvinssås som vi åt i förra veckan... Ge mig! Det där är för övrigt precis hur mycket jag orkar stoppa i mig på en gång en vanlig dag. Inte i nuläget då, men som i förra veckan innan titthålsoperationen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0