På väg

I bilen på motorvägen befinner jag mig just nu. På radion spelas The eye of the tiger, känns passande. En fit for fight-låt. Kanske är det sånt jag borde göra, lyssna på peppande musik och inte tillåta andra tankar än att inget kan knäcka mig! Så får det vara helt enkelt.

Jag sov mellan två och halv sex i morse. Men det var allt. Fram tills att jag somnade höll jag på med min tvätt och kollade på meningslösa program över datorn...

Hemsjukvården gick smidigt i morse, bra det. Jag skrev packlista och fixade klart det sista när de hade åkt och Lena kom. Så åkte vi tjugo över sju. Det blir perfekt.

Undrar vad som ska göras på sjukhuset hela förmiddagen.. Hoppas jag får tid till att pilla på min telefon i alla fall, hehe.

Här har vi trötta lilla mig igår när jag låg och fick antikroppar-droppet på onkologmottagningen på Östra.



Kommentarer
Therese Lundin

Hej!
Trillade in på din blogg av en slump och kände att jag bara ville säga hej:)
Kommer att fortsätta att läsa framöver också(även de långa inläggen, haha), du är väldigt duktig på att skriva!
Oavsett om du kommer ihåg mig eller inte så vill jag skicka en stor jäkla super duper dunder bamsekram till dig och säga att jag hejar på dig:)
Kramar Therese

Svar: Hej Therese!Det är väl klart att jag kommer ihåg dig:)
Tack så jättemycket, vad glad jag blir! (Då är det i alla fall Någon som gör det hihi). Uppskattar det verkligen!
Kram tillbaka!! :)
Dijana Draganovic

2012-12-06 @ 09:08:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0