Packa ihop sig

Ligger i min säng. En tyst och lugn stund under täcket. Försöker ladda batterierna liksom. Väldigt skönt. Egentligen omtumlande också men nej, jag tänker att det bara är skönt. Ada ligger intill också, men hon ska alldeles strax åka hem. Om tio minuter går jag upp ur sängen, packar ihop allt som inte redan är nerpackat och sedan åker Andreas och jag. 
 
Jag tänker minsann gå in på pressbyrån innan vi går upp till rummet, köpa på mig allt jag tror jag kan lyckas äta upp innan midnatt. Då måste jag nämligen börja fasta. 
 
Jag vet inte varför, men min mobil vill inte koppla sig till bloggen längre, inte gått på två dagar... Så några inlägg från den kan jag inte lyckas med... Men men. Jag kommer antagligen ta upp datorn ikväll någon gång, det löser sig. 
 
Ett ljus. Eftersom det är andra advent idag. Bilden togs december 2010. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0