Så efterlängtat

Idag får jag äääntligen komma heeeeem!!! :D

Klockan tre ungefär kommer Andreas och hämtar mig. Äntligen ska jag få krypa ner under mitt egna täcke. Äntligen. Åh vad glad jag är. Och som jag längtar efter detta. Nu är det julmys som gäller resten av året!

Amanda och jag sov jättedåligt inatt, somnade först halv fyra och vaknade vid sju. Hon åkte här ifrån vid nio och nu ska jag vara ensam tills det är dags att åka hem. Innan dess ska jag hinna få en rejäl extrados med morfin, så jag kan duscha utan problem. Sedan kollar jag nog på en film. Andreas får hjälpa mig att packa ihop mina grejer sedan.

På fredag är det skolavslutning och jag vill verkligen gå på den. Då blir det i och för sig med rullstolen.. Men vad gör det! Jag får komma hem idag! Lycka!



Kommentarer
Anonym

Fina Du....hoppas du har kommit hem nu, och att du krypit ner i din sköna säng.....tänker på dig....va gott att få ge dig en julkram idag med.....vi hörs.....jag följer dina inlägg här....hoppas du kommer iväg till skolavslutningen.......kram i masor, hälsa Amanda från Nina

2012-12-18 @ 22:16:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0