Skärpning!

Känner spontant att jag varit dålig på att uppdatera det sista. Dåligt av mig! Men ska jag vara ärlig känner jag inte precis att jag har något att blogga om just nu haha. Jag bara ligger ju här, det händer knappt någonting. Men men.

Idag har pappa köpt lussebullar till mig, Amanda kom med lite av julgodiset vi bakade ihop förra veckan också hihi.

Idag har jag sovit mycket, eftersom jag inte gjorde det inatt. Vi har dessutom lagt om mitt operationssår på magen. Jag darrade som bara den..men det gick bra!

Att ta bort morfinpumpen ur ryggen var också hur läskigt som helst... Slangen var ungefär 12 cm rakt in i ryggmärgen på mig. Uscha. Men det gick bra det med. Efter det har jag dock fått ha rätt ont hela dagen. Fått en del extra morfin som också gjort mig sömnig. Bättre nu framåt kvällen där emot! Känns som att balansen med mina mediciner blir mer stabilt under morgondagen och sedan är det äntligen måndag och äntligen hemgång!!

I veckan är det skolavslutning och jag hoppas verkligen att jag kan vara med. Det är ju trots allt sista julavslutningen. Dock kanske jag får åka dit i min rullstol... Men men. Det kan ju bara bli kul. Lagom krångligt och uppmärksammande och så! Haha.

Nu har pappa åkt för idag. Amanda och jag ska kolla på Så Mycket Bättre, sedan någon film som går på fyran och bara mysa. Jag har saknat henne idag. Trots att vi sågs för 24 timmar sedan senast.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0