Smärtfri torsdag

Idag har varit en bra dag. Jag har kunnat stå på benen, Amanda är här, vi har slagit in julklappar och lyssnat på julmusik, ätit lite lussekatter och pepparkakor och sett på en film. Alla tre hemsjukvårdsbesök har gått utan problem också, jätteskönt! Det bästa av allt är att jag inte behövt ta en endaste liten morfintablett. Det har liksom gått bra ändå, hihi.
 
Nu är det bara att hoppas på att kommande morgonens besök blir lika smidigt. Eftersom jag ska till skolan måste sköterskorna komma hit mycket tidigare så att jag hinner få mina mediciner och göra mig redo för skolan innan vi måste åka. Men det får lösa sig helt enkelt. 
 
Nu ska vi fortsätta slå in några klappar till och sedan lägga oss. Vi båda är trötta och imorgon kommer ju faktiskt hemsjukvården klockan sex! 
 
Titta vad min fina syster gav mig. Hihi. Ser fram emot att öppna den när jag vaknar på julafton. Undrar vad det kan vara... :-) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0