Som förlamad

Jajemän, sängliggandes heeela dagen lång igen. Haft ont till och från och varit himla trött. Jag har i alla fall fått vara det i min egna säng, alltid något! Jag har även försökt äta lite men det går inget vidare... Irriterande. Hoppas det släpper snart. Börjar bli lite orolig att det inte har att göra med att jag är nyopererad utan att tumören fått tid att växa. För det är pyttelite som jag kan få i mig, sedan mår jag illa. :( 
 
Vi får helt enkelt hoppas att det går över snart... Så att jag åtminstone kan få i mig en vörtbrödsmacka med rödbetssallad och köttbullar på på julafton utan problem. Då kan jag vara nöjd. 
 
Annars har jag inte så mycket mer att komma med idag. Försökt se lite på film. Men inte orkat fokusera riktigt. Hoppas jag är lite piggare imorgon, och hoppas framför allt att jag orkar gå på skolavslutningen på fredag! Det ser ju inte så ljust ut på den fronten just nu. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0