Trötter

Natten var lika sömnlös som igår. Tur att jag har min telefon att knappa på i alla fall! Det där med bloggande från mobilen löste sig till slut. Den enda skillnaden från datorn är att jag inte kan svara på kommentarer. Men det får jag göra när jag kommer hem sen helt enkelt.

Jag har sovit till och från i två timmar nu, behövligt. Pappa kom klockan sju och om en halvtimme är nog både Lena och Andreas här och så är väl mötet strax efter det.

Jag ska nu stoppa i mig min första macka efter operationen. Hittills har det bara varit chips, choklad och skorpor haha. Man tröttnat rätt fort på det och jag tänker bara på maffiga varmrätter med mycket kött i!!! Längtar efter att få komma hem. Andreas och jag har planerat lite godbitar som ska göras och ätas så fort jag kommer hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0