Tv, godis och gott sällskap

Amanda och Lena dök upp strax efter att jag la bloggen åt sidan innan idag. Andreas åkte till jobbet och vi bara umgicks. Prata om allt och inget. Så mycket mer kan vi liksom inte göra haha. Men tillslut kände jag att det blev för trist så fram med datorn och film.

Amanda kände sig trött så hon sov så länge Lena och jag började kolla på min dator. Jag somnade också i någon timme.

Jag har lyckats få i mig lite digestive, lite choklad och lite chips... Hehe. Här snackar vi bra mat alltså. Men jag får ju mitt näringsdropp under natten så det är bara bra vad jag än väljer att få ner, så tarmarna har något att jobba med.

Sedan har det varit lite kirurger och smärtläkare och sköterskor här på olika uppdrag. Kirurgen svarade på frågan "Varför upptäckte ni inte spridningen vid titthålsoperationen?".

Svaret blev att under den stora operationen kunde man frigöra min magsäck på ett annat sätt. Och när man lyfte på den såg man alltså spridning under den.

Smärtläkaren berättade om lite olika alternativ sedan när det är dags att åka hem och sköterskan tvingade mig att sitta upp en stund igen (:-() så att vi kunde byta mitt morfinplåster.

Sedan dök far min upp! Lena åkte hem och här sitter Amanda, pappa och jag och bara umgås, ser lite på teve, pluggar lite på Amandas prov hon har imorgon.

Åh här har jag det bra. Smärtfri, bekväm och liggandes i min egna säng. Läääängtar tills det blir så igen!! Jag önskar bara jag får ha det så på julafton. Och nyårsafton. Snälla? Fina mina egna naglar är också va? Hehe.



Kommentarer
Anonym

Va glad jag blev att jag lyckades komma in och läsa...du är otroligt duktig på att skriva, sen såg jag en del kort på dig vilka fina kort...du är ju en riktigt snygging, men det vet du väl redan, va gott att se dig även om det var i sjuksängen, du är så fin och klok, jag gillar dig mycket. ser framemot att träffa dig på torsdag tills dess stor kram, hälsa Amanda från Nina

2012-12-11 @ 18:50:42
Anonym

Vacker som få <3

2012-12-12 @ 18:55:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0