Underbara hem

Äntligen. Harmoni. Hemma hade Pia gjort en underbar kladdkaka som vi smaskade på tillsammans. Jag fick en present ifrån hennes föräldrar också, en converse t-shirt. Älskar den!! Måste tacka dom ordentligt när dem kommer på julafton.

Efter kladdkakan fick jag gå ner till mon säng och lägga mig där.. Har för ont för att vara uppe och gå.

Det är som så att en släkting ifrån Kroatien, Melissa, flög till Sverige idag och hon var här nu på kvällen en sväng tillsammans med Ines. Melissa är dotter till min mormors bror och är femton år gammal.

Ines körde hit med henne direkt efter att hon landat på Landvetter. Det var en himla mysig stund! Och jag fick gosa lite med min favorithund Akida också. Man ser ju lite lagom dragen ut på bilden kanske haha, men men. What to do.

Nu känns det som att jag äntligen kan andas ut. Äntligen blir det som ett lugn i kropp och sinne. Älskade hem.



Kommentarer
Ines

Mina två underbar :) <3

2012-12-19 @ 01:14:11
emily

ÅHHHHHHH vad roligt. Ni är så underbara.kram emily

2012-12-19 @ 20:26:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0