Upp och hoppa

Dripp, dropp, dropp, dripp. Allt är väl klart klockan sju skulle jag tro. Och då kommer Lena. Jag hinner bara klä på mig för sedan måste vi åka.

Jag bestämde mig för att åka till Kungsbacken direkt efter behandlingen. Skulle ändå inte hinna vara hemma mer än någon timme innan jag måste till salongen, så tänkte att jag kunde döda en timme på Kungsmässan innan istället.

Tur är i alla fall att antikropps-behandlingen inte har några jobbiga biverkningar på mig, förutom att man känner sig lite ruggig typ. Som att man håller på att bli sjuk. Så det gäller att klä sig i de gosigaste kläderna idag!

Såhär trött och sliten såg jag ut igår kväll. Muntrare bild har man väl stött på innan kanske.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0