Aktiv onsdag!

Dålig uppdatering idag. Jag trivs med att göra 3-4 inlägg om dagen. Men det blir väl såhär ibland. Det var väldigt stressigt i morse och krångel med hemsjukvården. Jag blev på så dåligt humör att jag inte kände för att göra någonting alls. Men till slut tog jag mig till skolan i alla fall, och tänk att jag åt hela FYRA pannkakor... Hihi. 
 
Sedan skulle ju egentligen det vara foto som gällde idag. Men med allt krångel som varit nu tre veckor i rad på den fronten bestämde jag och Andrea oss för att strunta i det istället. Väldigt tråkigt tycker jag. Vill så gärna bidra och hjälpa till så mycket jag kan, men med mitt medicinschema blir det knappt med tiden tyvärr. 
 
Efter skolan gick jag och bokade ny tid för naglarna om två veckor. Ännu en sak att se fram emot. Bra. Och efter det följde jag med Linda och Mathilda i min klass till Kungsmässan en sväng. Så skönt att kunna vara spontan ibland trots min situation. Det är guld värt för mig. Att jag hann göra allt detta var pga hemsjukvårdens försening i morse så vi sköt på medicinschemat med två hela timmar. Claudia (en sköterska) kom alltså nu klockan fyra och är klar om en stund. Allt som allt kommer det ta 1,5 timme.
 
En tråkig sak är att jag är väldigt trött nu efter att ha varit aktiv två timmar längre. Skulle egentligen tillbaka till Kungsbacka och fika med en barndomsvän jag fick mig i Ubbhult, Evelina. Men vi får stryka det och ta det i nästa vecka innan behanglingen istället. Så kan det gå. 
 
Här har vi en snygg bild på min gitarr jag tog i våras. Jag kan inte spela på den nu pga naglarna. Måste säga att jag saknar det lite. Men men! Det är ju inte hela världen. Och naglarna är värda det tycker jag, än så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0