Avrunda veckan

Då ligger vi här, med nötter och dropp i min säng. Snart blir det tredje Johan Falk filmen för idag för min del. Hehe. Tur att det finns så många, då har jag något att göra på dagarna! 
 
Det var skönt att komma till Ubbhult en stund, även fast det bara var i en dryg timme. Vi åkte tidigare än vad vi behövde egentligen för vi kände inte för att stressa. Men vad hände då tror ni? Hemsjukvården hade fått information om att jag inte ens skulle vara hemma förrän åtta. Amanda och jag kom med bilen tjugo minuter i och deras bil stod på vår uppfart.
 
Arg. Blev jag. Varför gör dom så? Det skapar kaos i huvudet på mig och jag blir superstressad. Hur lätt blir det att planera grejer och vara iväg när man ständigt vet att de dyker upp en halvtimme innan man ens kommit hem ändå? Nu hade de ju turen att det var någon hemma så att de kunde komma in och förbereda innan jag dök upp, men ändå. Det är verkligen jättetråkigt. Jag är så trött på det.
 
Antar att jag hade det på känn, tur att jag och Amanda åkte en halvtimme tidigare än vad vi egentlgien skulle ifrån Ubbhult. Annars hade de fått sitta här vid mitt rum och vänta. Två främlingar. I mitt hus. Man vänjer sig inte vid det. Det är jobbigt hela tiden. 
 
September 2010. Jag, Amanda och Marcus var på väg till Smålandsstenar. Är jag inte otroligt kärleksfull här, så säg?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0