Bortglömd

Man blir ju sådär lagom glad på hemsjukvården när de egentligen ska komma klockan sex på morgonen, men att det slutar med att man själv ringer till dem halv åtta och undrar var de är någonstans? "Ojdå, det måste ha blivit fel i kommunikationen. Förlåt Dijana. Det är vårt fel". Herregud. Detta har varit planerat och inskrivet i fem dagar nu. Fattar inte riktigt.

Anledningen till att de skulle komma så tidigt är för att jag ska iväg till salongen då den egentliga medicintiden är på dagen, så vi fick ändra lite. Men kommer de försent blir det svårt att få medicin vid tolv igen (ligger med dropp just nu)... Jaja. Skitsamma. Sånt händer.

Klockan ett drar jag mig mot Kungsbacka! Ska bli spännande att se resultaten:D bild får jag väl ändå utlova kanske. Hihi. Efter salongbesöket har jag en dejt med Andrea. Sedan får vi se vad som händer resten av eftermiddagen.

Jag var väldigt trött efter stan igår och jag har halvsovit hela dagen fram till halv tolv... Tråkigt. Men nödvändigt. Känns bättre nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0