Changed plans

Egentligen skulle jag varit i stan med Jacob nu. Men vi kom på att det skulle bli stressigt och så, så vi ska ses i mitten på nästa vecka istället.

Istället tar jag mig till Kungsbacka några timmar för att spendera lite tid ihop med kärleksparet Andrea och Christoffer! Det var jättelängesedan jag träffade honom nu. Och jag saknar min lilla Andrea. Ska bli kul! Dessutom ska jag göra det genom att inviga min nya fina tröja jag fick igår, och jackan. Hihi. Så mycket roligare att hitta på grejer när man känner sig lite fin.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0