Chock

Förstår inte. Alla behandlingar hittills har jag börjar må skit redan på torsdag eftermiddag... Men nu är klockan snart halv sju? Jaja, det kanske kommer. Men det är en otroligt lättnad och positiv sak i alla fall!!

Jag hade tur och fick ett eget rum med teve och extrasäng för Amanda, och egen toalett och dusch. Tänk att hon alltid varit med mig under hela behandlingsperioderna. Med undantag för skolan några timmar på fredagen då. Men åh. Hon är så bra.

Vi ligger och kollar på 2 1/2 män. Mysigt. Som jag sagt förut går hon sällan med på att vara med på kort. Men jag fick ta ett på oss nu!!

Min syster och jag en torsdagskväll på
Östra i min sjuksäng. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0