Darin och Dino

Förresten! För några år sedan kunde man hitta bilder på kändisar när de var små på mjölkpaketet i samband med BRIS. En av bilderna var på Darin och jag reagerade på hur lik han var min bror på den bilden. De är inte identiska men Dino hade i alla fall varit rätt lik honom i vuxen ålder också tror jag:)

Nu packar jag, och lyssnar på Apan Som Liknar Dig av just Darin. Egentligen känner jag för något deppigare musik, men glada låtar får en lättare på bättre humör.

Se bara, visst finns där likheter. Jämför med bilden jag la upp på Dino i förra inlägget!



Kommentarer
Bisera

Visst påminer han mycket på Dino,tycker jag med!Har den bilden från mjölkpaketet kvar på kylskåpsdören.Puss och kram!

Svar: Jag såg den sist jag var och hälsade på faktiskt:) Den kan gott sitta kvar där på kylskåpet tycker jag! Puss och kram!
Dijana Draganovic

2012-11-29 @ 17:29:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0