Det är så lätt att glömma

Amanda åkte hem vid fem. Då började jag göra mig i ordning för kvällen. Rotade igenom halva garderoben. Vad ska man ha på sig? Sedan duschade jag håret och då kom familjen hem. Allt var bra och klockan blev halv sex. Då slog tanken mig att jag skulle äta upp resten av kebabrullen. 
 
Jag åt en fjärdedel. Sedan började jag må rikigt dåligt. Ligger i min säng nu och försöker hämta mig. Fan också. Det är så lätt att glömma bort att man faktiskt har en sjuk mage ibland.. Ja ja, det är en timme kvar tills jag behöver gå. Hemsjukvården kom precis, och jag har bara smink och hår kvar att fixa. Det kan jag lösa snabbt sedan. Nu bara ligger jag här. Det måste bli bra igen. Men jag blir så anti på något sätt. Känner mig inte direkt partysugen just nu. 
 
En gammal bild på Maja och mig från en fest förra året någon gång. Båda hade jättelångt fint hår. Jag tror det kommer vara riktiga fotografer på plats ikväll. Vore kul om det blev någon fin bild på oss där ifrån. Nu rockar vi ju korthåriga frippor båda två istället! Vi får hålla tummarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0