Dripp dropp, tick tack

Droppen styr verkligen min vardag. Man kanske kan tycka att det är rätt självklart, men inte blir det mindre irriterande för det. När allt går som det ska och preparaten vill samarbeta och droppa i det tempo de egentligen ska är det ingen fara. Men när 60% av gångerna innebär krångel och fördröjningar tröttnar man väldigt fort kan jag tala om.

Jag behöver egentligen gå hemifrån nu för att hinna in till stan på den bestämda tiden. Men jag får bli försenad helt enkelt.

Idag ska Amanda och jag till Ung Cancers kontor och hjälpa till med att pärla fuck-cancer-armband i några timmar. Ser fram emot det:)

Armbanden kostar 100:- och pengarna går oavkortat till ung cancer fonden. Det är otroliga 50000 beställningar som ska vara färdigpärlade den femtonde december och ett enda armband tar upp emot femton minuter att göra. Så de behöver all hjälp de kan få verkligen!! Vi som är medlemmar har såklart fått info om detta och blir uppmanade att svänga förbi med hur mycket släkt och vänner vi vill för att hjälpa till.

Det handlar om vardagar mellan 11-15, vilket gör det svårt eftersom de flesta går i skolan eller jobbar då. Men Amanda är ledig på tisdagar så nu tänkte vi passa på!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0