En dröm

Jag vill verkligen börja med mitt projektarbete snart. På tisdag när jag går till skolan ska jag ta med mig den där förhandstitten och leta upp en handledare tror jag. Eller i alla fall prata med min mentor om hur vi kan göra. Inspirationen bara pumpar dessa dagar. Skulle kunna skriva oändligt mycket känns det som. 
 
Det jag vill göra är att skriva en bok. Med den boken vill jag inspirera människor via min livshistoria på något sätt. Jag vill få folk att förstå hur bra dem har det och hur viktigt det är att inte ta saker för givet... Ja, idén är ju inte helt klar än men något i den stilen i alla fall! Det är något jag vill göra överlag i mitt liv. Göra skillnad. Inspirera. Få människor att må bättre. Vore en dream come true om projektarbetet blev lyckat! Sedan så tycker jag det är väldigt roligt med att skriva just texter så det kommer ligga enormt mycket tid bakom att finslipa och putsa på alla meningar i hela boken. Men det ska bara bli kul tycker jag. 
 
Jag sitter med lite kexchoklad här och funderar på om det ens är någon idé att jag försöker somna än. Jag vet ju ändå att det kommer sluta med att tankebanan kör sitt egna lilla race och att jag kommer starta igång för att kolla på en film sedan ändå.. Så jag kan ju lika gärna göra det på en gång nu då istället. Imorgon är det slut på höstlov och allt drar igång igen. Hoppas folket är redo för en ny vecka. Vet inte riktigt om jag är det. Vill inte åka till sjukhuset. Men men, what to do. Sov gott världen!
 
Denna gillar jag. Jag vet inte varför men. Haha. Dec-10 i alla fall. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0