Fars dag

Jag är så himla trött. Tänker ligga kvar i sängen en timme till och ladda batterierna så mycket jag kan. Sedan kommer Andreas och Pia hem ifrån träningen och då händer det lite grejer! Jag tänker ge honom en rejäl ryggmassage upp mot en timme medan Pia ska baka en go kaka som vi tänkte fika ihop efteråt. Kanske inte är någon jättegrej men jag tror att han kommer uppskatta det mycket ändå.

Jag har ju faktiskt två pappor. Min biologiska som bor i Värmamo, som jag de senaste månaderna träffat oftare i och med att jag legat på sjukhus så mycket. Har varit skönt att känna hans stöd och närvaro i det hela. Jag önskar att jag kunde ge honom en bamsekram just idag.. Men jag får ringa honom sen istället!
Sedan har jag Andreas, som jag bott ihop med nästan två tredjedelar av mitt liv. Han är verkligen grym. Vad vore jag utan honom?
Grattis på farsdag, pappa och Andreas. Jag älskar er!

Klockan två blir det hemsjukvård och direkt efter det beger jag mig till stan för att mysa med Jacob! Egentligen skulle Maja också hängt med men ibland strular det med transportbiten när man bor som vi gör, på landet. Dock har ju kollektivtrafiken förbättrats tusen gånger om för min del sedan jag flyttade hit till Lindome.

Nu skulle det väl passa finfint med bilder på mig och min pappor. Men eftersom inlägget är från mobilen och jag har brist på just sånna bilder så sket sig ju den tanken rätt rejält. Haha. Istället får det bli en bild ifrån min nuvarande, underbara position.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0