Fullspäckade dagar väntar!

Från att ligga och må sämst resten av veckan, till att ha massvis med roliga saker för sig är vad planeringen valt istället!
 
Jag och Amanda gick in på ICA efter mötet med kirurgen. Vi köpte sånt julbröd, köttbullar och rödbetssallad samt pepparkakor. Hemma gjorde vi i ordning lite mys och det känns gött! Fira julen i förväg (med mat-biten). Jag ska verkligen se till att njuta av så mycket gott jag bara orkar innan den tionde. Sedan blir det inget mer sånt på ett bra tag ju.. Får passa på!
 
Nu efter att droppen gått klart ska Mandis och jag ta en promenad. Sedan är det dags att gör sig i ordning för kvällens stora fest i Göteborg! "Join our army, join our fight!" står det på affischerna och jag känner redan nu att festen kommer vara proppad med positiv energi och glädje! Det ska bli riktigt roligt faktiskt. 
 
Sedan är det julmarknad i Ubbhult imorgon vid lunch, på kvällen blir det födelsedagmiddag ihop med tjejerna i klassen! På söndag åker jag på släktkalas för Amandas kusin Simon. (I sex år i rad har jag följt med Amandas familj och gudfar Kalles (Amandas pappas) systers familj till fjällen. Jag är liksom en i gänget nu och brukar nästan alltid vara med på alla släktkalas och så). 
 
På måndag är det möte med narkosläkarna inför operationen, tisdag är det pärl-dag med Amanda samt julgodisbak med hennes familj på eftermiddagen/kvällen, onsdagen ska jag fixa naglarna, torsdag är det möte inför operationen igen... Ja ni hör ju haha. Full rulle! Sedan är det bara fredagen och lördagen kvar innan det drar ihop sig. 
 
Full rulle som sagt, myror i brallan som jag har trivs jag alldeles utmärkt med att ha det såhär. Bilden talar för sig själv tycker jag. Den är tagen för nästan exakt två år sedan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0