Gottigott gott

Gissa om jag har det bra? Här sitter jag med bra musik, chattar med människor som gör mig glad och äter godis och choklad. Mums. 
 
För något år sedan var jag väldigt inne på lugna låtar, typ gitarrplock och rätt deppiga texter... Nu för tiden är det bra mycket gladare musik och en hel del av det som går på radio och på krogen faktiskt. Jag vet inte. Jag gillar det. Jag diskuterade med Amanda för ett tag sedan vilken otrolig påverkan valet av musik kan ha! Så jag har valt att undvika depp-musik helt enkelt. Det gör större skillnad än vad man kanske tror. 
 
Och med Ahgrens Bilar, Tutti Frutti, Marabou Daim och lite julmust sitter jag här och har det allmänt göttigt. Kunde jag inte klämma in liiiite mer socker i den där blandningen? Eh, nej, det kunde jag inte:) Gott är vad det är och jag njuter av vartenda tugga kan jag lova! 
 
En annan grej på tal om att justera små detaljer för att må bättre, Det är bara till att klippa banden till människor som får en att må dåligt. På riktigt. Vad ska man med energitjuvar till? Varför skulle man lägga ner tid på någon som får en att må dåligt på något som helst sätt? Bort med de personerna säger jag bara! Och lägg istället ner den tiden på vännerna du verkligen uppskattar och mår bra av istället. Jag brukar nu mera sitta och fundera på hur jag ska kunna visa hur mycket jag uppskattar dem. Mer än att säga det med ord bara. Hmm. 
 
 
Detta var min sjuttonårsdag, jan-11. Där var jag riktigt lycklig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0