Här händer det grejer!

Woop woop. Jag vet inte om det är någon skillnad i kroppen energimässigt men jag har ju laddat inför den här dagen ett tag nu och det känns!!

Trots att jag sov riktigt dåligt inatt (somna halv fyra..) så gick jag upp ur sängen utan större problem vid åtta för att fixa till mig innan hemsjukvården skulle dyka upp!

Jag hann till och med äta lite frukost.
Nu på morgonen ska det tas blodprover också, inför behandlingen för att se om mina värden är stabila och så. Hoppas verkligen det, så vi slipper krångel.

Risken för dåliga värden är nog högre än vanligt eftersom jag vart så otroligt seg i kroppen såpass länge nu! Men vi hoppas på det bästa så klart!

Sedan drar jag mig mot stan och Amanda! Ska bli så roligt. Effektiv pärl-tid blir cirkus 1,5 timmar. Vi satsar på att hinna göra fler än förra gången (15). Det är vårt mål! :)

En tråkig grej då va: redan i början av denna månaden lyckades jag överskrida mitt internet på mobilen. Jag har gratis surf månaden ut men uppkopplingen är väldans långsam. Jag kan göra blogginlägg ändå men inte med bilder, då bara buffrar telefonen i all evighet.

Nu ligger jag ju hemma och är ansluten till det trådlösa, och då går det där emot bra som ni märker. Skönt för den sakens skull att december är nära!

Den enda skillnaden på bloggen mellan inlägg från dator och mobil tror jag är att jag använder mig av kursivt typsnitt ifrån datorn, och vanligt från mobilen. Så vet den som undrade om det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0