Hemma är bäst

För en gångs skull sov jag bra inatt! Idag är dagen jag vill hem. Det blir efter tre, när jag fått medicinerna där runt två.

Allt man hoppas nu är att alla grejer finns hemma så vi slipper krångel. Och så måste jag ringa hemsjukvården och förbereda dom på att jag behöver dem från och med ikväll.

Nästa vecka är fullproppad med roliga planer verkligen. Hoppas jag inte tagit mig vatten över huvudet denna gången bara. Det gäller att stanna upp ibland och låta kroppen känna efter.

Jag vill ladda upp bilder!! Men mitt mobilnätverk går väldigt långsamt resten av månaden och vill därför inte samarbeta med mig. Buhu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0