Ibland får man ta risker

Igår kväll reserverade jag fem biljetter till sista twilight-filmen. Jag ska se den ihop med tjejerna ifrån min högstadieklass; Maja, Mathilda, Therese och Elin! Det har gått och blivit lite av en tradition att se dem ihop. Först försökte jag betala biljetterna redan igår, men det vart något krångel så jag var illa tvungen att åka in till stan nu på eftermiddagen och hämta ut dem! 
 
Det var en dum risk att ta egentligen. Jag borde inte ta mig ifrån huset alls än, speciellt inte helt själv. Men det gjorde jag ändå. Och ska jag vara ärlig hann jag inte gå längre än i tio minuter innan benen ville vika sig. Men varje gång det hände satte jag mig ner en stund och tog en paus. Ett litet äventyr kan man säga! 
 
Hur som helst var det skönt med en promenad, trots att det var mitt i stan. Lite luft fick man ju i alla fall. Jag blev så himla gottesugen på vägen tillbaka till lisebergsstationen så jag köpte med mig lite naturgodis. Hihi. Här hemma nu tänkte jag blogga lite (gud vad tjejigt det låter, "nu ska jag blogga", haha!) och sedan kommer hemsjukvården! Så fort de gått sin väg tänker jag mysa med film och naturgodis tills jag somnar. Vi får väl se hur många filmer det krävs. Antagligen inte så många, jag har ju trots allt gjort slut på kroppen idag i och med den där promenaden. 
 
Här har vi ju Jul På Liseberg. 2003 tror jag det var. Det var en sån rolig kväll minns jag, syns det inte hur glada vi är? Jag och Dino åkte skridskor där framför stora scenen och hade hur kul som helst. Jag gick förbi där utanför idag ju. Årets säsong öppnade för bara några dagar sedan. Ser fram emot mysiga promenader i julparken. Flera stycken. Och brända mandlar. Åååh. 


Kommentarer
Bernad D.

Ett litet äventyr?????????????????????????????????
Äventyrar du din hälsa????????????????????????????
Tata Älskar dig!

Svar: Ja jag vet att det var dumt. Det ska inte hända igen! Förlåt. Volim i ja tebe.
Dijana Draganovic

2012-11-20 @ 01:38:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0