In i dimman

Today's the day. Ligger redan nu med morgonmedicinerna för att vara redo att åka hemifrån vid nio. Gudmor kommer och hämtar upp mig.

Jag tänker inte ens ta med mig datorn denna gången. Jag vill bara få det här överstökat och komma hem igen så fort jag känner mig bra igen.

Vi får se om det blir något mobil-inlägg om dagarna. Det beror väldigt mycket på. Min extrafarbror Mikael brukar säga att det märks lite beroende på min aktivitet över nätet hur jag mår och så. Rätt sant tycker jag.
I vanliga fall är jag väldigt nyfiken och vill kolla telefonen så fort ett sms plingar på. Men under behandlingar kan jag vara så borta att jag inte orkar bry mig ens om mobilen ligger vid handen på mig.

I vilket fall som helst skriver jag när jag har krafter till det. Nu ska jag fortsätta med vad jag gjort hittills, förbereda mig mentalt. Att kriga mot cellgifter i så många dygn är verkligen något obeskrivligt.

Kram på er alla. Glöm inte att njuta av det där man annars så lätt tar för givet: att var frisk och kry.

Vi ses på andra sidan av den tjocka dimman.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0