Lugn och fin

Vilket bamse-inlägg jag fick till innan. Slår vad om att åtminstonne hälften av mina läsare aldrig orkar sig igenom mer än halva inläggen för att jag skriver så långt haha. Men men. Jag gör detta för min egen skull, skönt att få ur sig saker och ting. Jag har mycket i mitt lilla huvud. 
 
Claudia är en av de få sköterskor som jag trivs bra med. Vi satt och snacka här nu på kvällen om allt möjligt. Riktigt go är hon. Jag börjar bli orolig för min CVK, den har krånglat i flera dagar nu så jag tänker ringa min avdelning imorgon och berätta om saken. Får väl se vad som händer. Hoppas bara att jag slipper operera om den bara...
 
Jag har ju varit trött även idag och jag undrar varför egentligen. Efter de tidigare behandlingarna har jag kommit tillbaka på banan mycket fortare men tröttheten släpper inte. Den är den samma varje dag nu efter senaste behandlingen.
 
Idag har den till och med varit lite extra tung. Jag är trött i kroppen, orkar knappt sätta mig upp i sängen. Och min smärtlindring jag fick nu på kvällen gjorde mig hög som ett hus för en stund haha. Intressant men läskigt hur allt det där funkar egentligen. I vanliga fall får jag ingen "kick" eller känner av droppen på det sättet. Men det har antagligen med att jag är utmattad att göra.
 
Jag har fullt med roliga planer för resten av veckan så jag hoppas jag orkar. Och gör jag inte det, så gör jag inte det. Det värsta som kan hända är att jag får skjuta på det. 
 
Maj 2010. På vår balkong i huset i Ubbhult. Vi använde aldrig den nästan. Bara jag som kunde ställa mig just som på bilden när jag var lite extra trött och ville rensa tankarna en del. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0