Lycko-lördag!

God morgon på er! Eller god dag... 
Jag sov riktigt dåligt inatt igen. Var vaken till två, sov till tre, vaken till fyra, sov till halv fem... Och så vidare. Sedan kom hemsjukvården vid halv nio och efter det åt jag, Amanda och Ada frukost uppe med familjen och skrattade tillsammans. Det var så mysigt.
 
Sedan åkte Amanda hem. Jag och Ada har suttit med våra datorer och skött lite skol-bitar. Jag har ÄNTLIGEN fått bekräftelsen om min handledare och mailade honom nyss angående projektarbetet! Hur glad som helst haha. Förstår inte hur men jag känner mig pigg som bara den! Vi får se vad Ada och jag hittar på idag. Kanske stannar vi hemma. Kanske åker vi in till stan. Om vi åker får det ju i så fall bli efter två-medicinerna. 
 
Tänk att få skicka ett litet mail till en lärare med lite frågor och önskan om att börja ett stort projekt kan ge en så mycket glad energi. Hihi. Grymt bra start på dagen har jag haft kan jag säga! 
 
Tre glada tjejer återförenade efter fem veckor ifrån varandra! Det var när jag hade kommit hem från semestern i augusti 2011!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0