Makeover!

Så himla kul. Känns riktigt skönt att ha gjort detta! Ny frilla och nya naglar = mycket glad Dijana. Finns inte så mycket mer att säga om saken! Här snart kommer lite bilder, under själva processerna och sedan även resultat! 
 
In på slutet kom Andrea till salongen och tyckte det blev jättebra! Även Ines bad mig skicka bild på en gång, och hon tyckte också det blev bra! Måste säga att det känns bra också. Kan dock inte bestämma mig för om jag tycker att jag passar i det eller inte.. Men gött är det att ha så lite hår i alla fall! Haha. 
 
V: Ser ju lagom roligt ut detdär... H: Halva huvet nyrakat, konstig känsla! 
 
V: Himla pilljobb alltså. Riktig konst med akryl, och tid tar det! H: Blå lampan som gör dem glansiga och fina! 
 
En ny Dijana! 
 
Från andra sidan, tar sällan bilder från den vinkeln!
 
Älskar färgen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0