Midnatt är nära

Nu har jag sett klart på näst sista filmen av Johan Falk serien. Shit pommes vad bra den var. Nu när jag snart har sett klart alla de filmerna måste jag hitta mig nya serier jag kan se på.. Någon som har tips? Kommentera gärna förslag i så fall! Jag är kass på att hitta sånt själv. Hehe. 
 
Jag varken vill eller kan sova än på flera timmar. Inte en chans. Medicinerna håller mig pigg, kroppen är piggare idag än vad den var tidigare i veckan, och hjärnan går på högvarv på grund av morgondagen...
 
Jobbigt nog kommer hemsjukvården klockan sex imorgon bitti. Kommer vara som en zombie då tror jag bestämt. De åker här ifrån vid sju lite drygt och sedan ska jag somna om till kvart i nio ungefär, snabbt packa ihop vad jag behöver resten av veckan och så kommer Amanda och Lena och hämtar upp mig vid nio. 
 
Nu ska jag se på senaste avsnittet av Stalkers, som går på tv3 på onsdagar klocka nio. Fjärde avsnittet var idag, de tidigare har varit bra tycker jag. Det är intressant det där, hur olika människor kan vara. Hur snett något kan slå. Hur läskigt besatt man kan bli av en annan människa. Hoppas på en spännande kommande timme! 
 
Denna bilden tog en gammal vän till mig för några år sedan. Jag gillar den skarpt. Dessutom speglar den hur jag känner mig just nu (mest inför morgondagen) rätt bra faktiskt. På gott och ont. En bild säger mer än tusen ord, inte sant?


Kommentarer
Evelina

Hej, kunde inte låta bli att börja följa din blogg, hehe. Och ser nu att du behöver tips på en serie. En serie jag ÄLSKAR är skins, handlar om ett gäng brittiska ungdomar och deras liv. Mer verklighets trogen än dom flesta serier är idag.
I och med att jag läste på bloggen att du skulle vara i skolan en heldag idag tänkte jag stt du nog skulle vars trött efter det, (det hade nog jag varit) och jag kunde inte mån och tisdag så vi får ta fikan någon gång nästa vecka istället! Lycka till imon. Kram eve.

Svar: Hehe, följ på du bara :) Tack för tipset!! Ska kolla upp om det kan vara något för mig. Ja vi kan ta det en annan dag, det löser sig. Kram!
Dijana Draganovic

2012-11-29 @ 01:36:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0