Mycket och lite på samma gång

Nu blev det kvällen på riktigt. Så himla trist att det börjar mörkna redan klockan fyra.. Men men. Jag mötte upp Maja på pendeln in till stan och vi gick runt på en liten shopping i nordstan innan vi satte oss ner i soffan på Espresso House ett bra tag. Om jag njöt? Ja det kan man väl säga att jag gjorde. Big time. 
 
Faktum är att jag var så ivrig och glad i fikat att jag drack för mycket av min vaniljlatte och började må både dåligt och blev väldigt energilös direkt efter. Så en kort stund senare drog vi oss hemåt och det tog några timmar innan jag mådde bra igen... Men den mysiga fikan med min fina vän var värt det! Vi kanske ska till ungcancer på medlemsträff på torsdag också, hoppas på det! 
Angående det förra inlägget. Man blir så glad av positiv respons. Det är så roligt att få höra från så olika och nästan oväntade håll att man är duktig på något. Hihi. Tack för det hörni. :) 
 
Det känns som att det händer både lite och mycket denna veckan. Imorgon ska jag vara hemma hela förmiddagen.. Passa på att tvätta och städa eller något. Fördriva tid. Sedan klockan ett beger jag mig hemifrån för att åka till en salong i Kungsbacka där klippning och nagelfix väntar! Ska bli så roligt! Sedan har vi ju då torsdag.. då mötet är. Jobbigt att behöva vänta på svar såhär. Kan vara bland det värsta som finns tycker jag. Även fast det mesta i mitt läge tyder på positiva röntgensvar. Men man vet ju aldrig. Efter torsdag har jag varken kunnat eller vågat planera så mycket. Eftersom jag inte har någon aning om vad onkologen ska säga och bestämma. 
 
Bästa du. <3
 
Gottigott gott! 
 
Glad tjej njuter av sin alldeles för goda vaniljlatte. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0